כספים - גזברות, גביה ורכש
יעוד האגף:
הפעלת המערכת הכספית של המועצה האזורית בצורה מיטבית, תוך הגברת היכולת הכספית של הארגון, מתן פתרונות פיננסיים בתחום התקציב הרגיל ובתחום תקציבי פיתוח.
תפקידי האגף:
- ניהול תקציבי המועצה ותקציבי פיתוח.
- העברות תקציבים לגופים נתמכים ולוועדים המקומיים.
- אישור חוזים והסכמים.
האגף כולל שלוש מחלקות:
1. מחלקת גזברות והנהלת חשבונות:
ניהול תקציבי המועצה ותקציבי הפיתוח.
2. מחלקת גביה:
מחלקת הגבייה עוסקת במיסוי מוניציפאלי במועצה האזורית.
תפקיד מחלקת הגבייה הנו הפקת חיובים בנושאים שונים.
המחלקה מעניקה שרות לתושב בכל הקשור לחיובי ארנונה ,קליטת תשלומים , היטלים , מים (מנחמיה ), חיובים ותשלומים של תאגיד הביוב.
3. מחלקת רכש:
ביצוע הזמנות למחלקות המועצה . תפקיד המחלקה הנו אחריות על תחום הקניינות, על ההתקשרויות החוזיות של המועצה,
פרסום נהלי רכש ועדכונם מעת לעת, התקשרויות עם ספקים, קבלנים ואיתור דרכים לשיפור והתייעלות.
מנהלת הרכש שואפת לביצוע מקצועי חסכוני ואמין המשרת את מוסדות המועצה.
הרכש נעשה בכפוף למדיניות המועצה ותחת חוקי משרד הפנים.
שעות קבלת קהל
מענה טלפוני עד 22:00 בלילה וביום שישי עד 12:30 – בטלפון 04-6848111
קבלת קהל:
בימים א' – ה' בשעות 09:00 – 12:00
בימים א', ג', ה' בשעות 13:00 – 15:00
במתחם המועצה האזורית, בסמוך למשרדי המועצה דתית